טוען...

חשבות שכר והנהלת חשבונות

יש שיגידו כי הנהלת חשבונות טובה ואיכותית, מהווה בסיס איתן וחיוני לכל עסק ובכל סוג פעילות, ובהיעדר אחת כזו, תיפגע תפקודיותו ואמצעי הבקרה של העסק על פעילותו הפיננסית.
משרדינו דוגל בתפיסה זו, ועושה את מירב המאמצים להעביר ולהדגיש לקהל לקוחותיו את חשיבות ונחיצות הנהלת חשבונות טובה ואיכותית לעסק.
משרדנו סבור כי טיפול בנושאים רגישים לכל עסק כמו הכנת תלושי שכר לעובדים, הקפדה על תיעוד ורישום נכון של ההכנסות וההוצאות השוטפות ודיווח והתנהלות מול רשויות המס השונות, מצריך צוות מיומן וראוי לביצוע משימות אלה עבור הלקוח.
מחלקת הנהלת החשבונות במשרדנו כוללת צוות מנוסה ומיומן, שמלבד ליכולות מקצועיות גבוהות ניחן ביכולות בינאישיות מעולות, תקשורת מצויינת ושירותיות מיטבית.
שירותי מחלקת הנהלת חשבונות כוללים בין היתר:
•           חשבות שכר
•           ניהול ספרים והתנהלות מול לקוחות, ספקים, בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח וכד’
•           רישום והתאמות של כלל פעולותיו הפיננסיות של העסק לרבות רישומי מלאי
•           דיווח והתנהלות שוטפת מול רשויות המס לרבות מס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי